Líbí se vám tato stránka? Zaregistrujte se ještě dnes a vytvořte svou profi webovku ZDARMA Chci vlastní web

  • info@profiwebovka.cz
  • +420 704 329 354

7 TIPŮ, JAK VYTVÁŘET OSOBNÍ ZNAČKU FINANČNÍHO PORADCE.

Profiwebovka > Články > 7 TIPŮ, JAK VYTVÁŘET OSOBNÍ ZNAČKU FINANČNÍHO PORADCE.

7 TIPŮ, JAK VYTVÁŘET OSOBNÍ ZNAČKU FINANČNÍHO PORADCE.

28.06.2022

Na co se soustředit, aby byla vaše značka vidět?

Rozhodli jste se věnovat oboru finančního poradenství, máte za sebou veškeré zkoušky a nyní chcete vaše znalosti prodat. Abyste se v záplavě ostatních poradců neztratili a ukázali své přednosti, zde je několik rad jak na to.

1. Značka neboli brand

Že je osobní značka důležitá je vám jistě jasné. Nejdůležitější je první kontakt s klientem, který nemusí vždy probíhat osobně. Proto je třeba volit vhodný styl komunikace, vhodnou formu nabídky atd.  Abyste, ale tu svou od základu budovali silnou, neklamavou a stabilní, zodpovězte si nejdříve tyto body:

  • Co je vaše přednost?
  • Proč si vás lidé budou pamatovat?
  • Čím jste schopni vzbuzovat v lidech důvěru?
  • Jak má vaše značka na lidi působit?
  • Co děláte jinak než ostatní?

2. Bez webu nejedu

Jestliže máte jasno v tom, jak svou značku chcete pojmout, další na řadě jsou vlastní webové stránky. Dost často to bude právě to první, co váš klient uvidí. Dejte si na nich proto záležet a pokud se sami na tvorbu necítíte, investujte a nechte si web udělat od profesionála. Zaměřte svou pozornost kromě home page i na landing page a nechte si říct i názory z vašeho okolí. Pokud váš klient nepocítí zaujetí v prvních několika vteřinách, jednoduše se odejde podívat ke konkurenci. Díky profiwebovce můžete vytvořit vlastní profesionální web na několik kliknutí. 

3. Mluvte na klienty

Tím je myšleno již na svém webu. Dnes je čím dál populárnější zaujmout okolí videem. Natočte o sobě krátké, vkusné promo video, kde sdělíte základní výhody spolupráce s vámi. Mějte na paměti, že děláte ve velmi seriózním oboru a podle toho dotvořte vše, co klient uvidí. Je dobré si připomenout i zásady nonverbální komunikace.

4. Na barvě záleží

O moci barev jste jistě slyšeli. Například jakou si vzít kravatu, když jdete do boje (červenou) a jakou, když jdete na diplomatické jednání (modrou). Nepodceňujte sílu barev a zakomponujte ty správné do svého loga, do textu na webu i na vizitku.

Zde je krátký přehled, co která barva vzbuzuje za pocity a emoce:

  • Modrá: důvěryhodnost, jistota.
  • Červená: energie, bojovnost, odhodlanost
  • Zelená: vyrovnanost, stabilita, bezpečí
  • Černá: jistota, luxus, důvěryhodnost
  • Bílá: upřímnost, mírumilovnost, neposkvrněnost
  • Oranžová: úspěch, přátelství, otevřenost
  • Žlutá: fantazii, kreativitu, štěstí
  • Modrá: jistota, důvěryhodnost, upřímnost

Doporučuji projít si loga bank a spořitelen a s nabitými vědomostmi o bravách se zamyslet, proč tyto instituce volí právě určité barvy. Inspirujte se.

5. Reklama, sociální sítě

Sejde z očí, sejde z mysli. A v podnikání to platí především. Proto investujte čas a finance i do reklam na sociálních sítích, kde vás uvidí velké množství potencionálních klientů. Nezapomeňte dobře cílit jednotlivé reklamy. Starejte se také o své stránky na sociálních sítích a pravidelně doplňujte aktuality a novinky z oboru. Zkusit můžete sem tam zapojit lidi i pomocí anket atd. Sem tam se vyplatí dát na stránky i něco ze svého osobního života (co je opravdu pravdivé!) a přiblížit se tak více lidem.

6. Newslettery s obsahem

Pro své stávající klienty tvořte přiměřené množství obsahově kvalitních newsletterů. V dnešní době, kdy možná sami mažete každý den několik desítek reklamních mailů, je třeba nad obsahem newsletteru opravdu přemýšlet. Do předmětu dejte vždy informaci, která na první pohled zaujme (využívat můžete i otázky) a v obsahu sdělujte jasnou formou to, co klientovi přinese nové informace, ušetřené peníze nebo jakýkoli jiný profit. A raději se kousněte do ruky než posílat víc jak jeden newsletter týdně. Můžete například vymyslet i mini seriál, kde jim v každém mailu vysvětlíte srozumitelně pojmy, které většina společnosti nechápe.

A v poslední řadě, dbejte na to, abyste se svými klienty opravdu komunikovali. Pokud vám na sociálních sítích položí otázku, odpovězte, odpovídejte i na ty, které vám nelichotí a vždy buďte striktně slušní. Odpovídejte lidem i na dotazy v chatech a mailech a ideálně vždy do dvou dnů.

7. Tvořte značku osobním doporučením

Jestliže jste v oboru teprve krátce, je jasné, že to nepůjde snadno. Myslete ale neustále na to, že jakmile si vás lidé začnou doporučovat mezi sebou, máte v podstatě vyhráno. Není lepší reklamy, než “hele, dohodím ti dobrého poradce”. Ničemu lidé nevěří víc, než doporučení od svých přátel. A dobré reference pravidelně aktualizujte i na svém webu. Zvláště v oboru finančnictví lidé chtějí potvrdit, že si vybrali někoho, kdo už jiným opravdu pomohl.